torsdag 29 januari 2009

Värt att veta





Tre namn jag lyssnar till
: Sheila,chilliana och mamma

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Omtänksam
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Kan ibland ta på mig lite för mycket saker att göra, brukar resultera i kaous.
4. Detta är jag rädd för: Att något ska hända mina nära och kära.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, få vara frisk och sovmorgon
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: tala inför stor publik,äta med kina pinnar och åka skridsko
7. Detta tycker jag om att göra: vara med vänner och familj,resa och äta god mat
8. Detta vill jag göra just nu: Mysa med min efterlängtade son
9. Bästa känslan: att lyckas
10. Värsta känslan: sorg och illamående
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: lyhörd, omtänksam, humor, kärleksfull, ärlig
12. Är jag kär just nu? Ja de kan du skriva upp att jag är :)
13. Jag vill gifta mig? Nä inte som de ser ut nu. Gör jag de någon gång vill jag gifta mig borgligt.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka till Sea world
15. Min käraste ägodel: Min dotter
16. Något jag vill ha i present: en upplevelse eller resa med familjen
17. Detta har jag på mig just nu: jeans och topp.
18. Favoritkläder: hmm de som känns bekvämast för stunden
19. Favoritdjur: Hundar
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: brukar gilla de mesta
21. Favoritlåt just nu: pokerface
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Matte var ett riktigt onödigt ämne, roligast var psykologi även om Freud är en mycket sjuk man haha
23. Stjärntecken: Skytt
24. En bok jag älskar: sysslar inte med böcker
25. En film jag älskar: Finns för många
26. Tv-program jag gillar: Desperate Housewives ,Hells kitchen
27. Favoritdoft: escada sommardoft en riktig klassiker
28. Detta äter jag gärna: en god köttbit med potatiskroketter och en god sås
29. Dricker helst: Förtillfället kan jag inte vara utan mitt isvatten
30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA
32. Färg på mina ögon: bruna
33. Min längd: 167 cm
34. Jag tror på: ödet
35. Jag spelar: musik på datorn
36. Personer jag beundrar: Astrid Lindgren
37. Så här bor jag: i en tvåa som snart ska rymma 4 personer
38. Antal döda krukväxter i hemmet?Har varit många, inga gröna fingrar här inte
39. Det här tänder mig: fina händer och ögon
40. Det här gör mig avtänd: dålig andedräkt
41. Favoritfärg: Svart, grön
42. Favoritcitat: "De löser sig"
43. En hemlighet jag vet: Kan jag inte skriva här
44. Bästa present jag fått: En resa till Turkiet
45. Senast köpta skiva: Minns inte när ja köpte skiva sist
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: magen
48. Udda förmåga/egenskap: hmm tåls att tänka på
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en späckhuggare
50. Vad lyssnar du på just nu? diskmaskinen som brummar
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Ta de så passivt som möjligt, leka med min dotter
52. Var är dina föräldrar födda? BB I guess
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? virus :(
54. Vilken är din favoritrestaurang? Elysee
55. När badade du i en pool senast? I somras när vi var i turkiet
57. Hur många barn vill du ha? 2 och de har jag snart wiee
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? dansband
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? har inte tänkt så långt ännu...
60. Vad har du för TV-kanaler? har digitalbox så massor
61. Har du åkt moped någon gång? Ja
62. Har du busringt någon gång? Ja
63. Har du fått felparkeringsböter? äger inget körkort
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? aldrig i livet
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Indien
66. Har du en egen trädgård? nopp men en liten terass
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? kalle anka
68. Kan du alla orden i nationalsången?hmm tror de
69. Badkar eller duschkabin? dusch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Hmm Arn
71. Favoritpizza? caprissosa
72. Chips eller popcorn? peppar chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? änvänder aldrig läppstift bara glans
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? inte vad jag kan minnas
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nopp
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Min sambo fondue på Elysse muma :)
78. Favoritchoklad? frukt och mandel från Marabou
79. När röstade du senast? Förra gången
80. När åt du en hemodlad tomat sist? i somras från jobb
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? nää är ingen tävlings människa
82. Är du bra på matlagning? Nä de vill jag inte påstå
83. Klarar du att tanka själv? det tror jag nog jag skulle fixa ja :)
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Ja tyvärr men de var bara skit inget att hänga i julgranen
85. Pepsi eller Coca Cola? pepsi
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? japp I got the power hehe
87. Vad var det senaste du handlade? ljus blockchoklad
88. Har du kräkts offentligt? ja är inte speciellt längesedan
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Har hittat kärleken så de vore nice med lite pengar
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nä man får nog kyssa många grodor innan man hittar den rätta. Bittert men sanning
91. Har du ringt något betalnummer? Ja.
92. Kan man vara vän med sitt ex? Kan kan man säkert men jag är inte de
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? min älskade sambo
94. Hade du mycket hår som liten bebis: Jappp
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? hej du har kommit till sheila jag kan eller vill inte ta telefonen just nu. Lämna medd så hör jag av mig.
96. Vad har du i din väska? nycklar,lypsyl och mobil(om jag använder väska)
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Pussar mina älsklingar godnatt
98. Vad har du att vara tacksam för? Att jag hann först och blev den jag blev,,,
99. Var hittade du den här listan? på en annan blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: becca, cajsa och vem som vill

1 kommentar:

  1. hihi... vad roligt..då vet jag lite om dej oxå :)

    ha en skön torsd.
    Kramar om <3

    SvaraRadera