söndag 11 januari 2009

Helgen




Då har snart denna helgen passerat. I lördags var vi hemma hos Simon och hälsade på, hittade inte så mycket som jag hade tänkt i hans förråd men de var ju inte direkt livsviktigt de jag skulle ha. När vi åkt där ifrån bjöd pappa på middag. De blev någon god köttgryta med potatis och broccoli. Var riktigt nice med tanke på att jag knappt ätit på tre dagar. Givetvis tog jag inte så mycket men de var skönt att ha lite matlust igen. Fick tre lådor med bebiskläder som pojkarna haft när dom var små. Riktigt fina saker. Vi kommer inte behöva köpa ngt nytt i dom första storlekarna.
Idag var tanken att att jag skulle fixa en massa . Men jag mår skit kasst idag. Legat hela dagen och nu gick jag upp och åt en bulle o nu känns de som att jag snart får lägga mig igen.
Jaja allting har väl sitt slut men just nu känns de som att där finns en plågoande i min kropp,,,
Får göra ett nytt försök imorgon, nya tag nya krafter.

1 kommentar: