måndag 12 januari 2009

Måndag

Gäsp säger jag,kl är bara 19.30. Har gjort mycket idag. De är vad kroppen säger iallafall. Yrseln och illamåendet kändes mer underkontroll idag. Andreas mamma har varit här idag och putsat fönster och vi har äntligen fått upp våra nya gardiner. Bättre sent än aldrig. Nu kan man säga att julen har gjort sitt i detta huset. Har fått upp bebis sängen idag. Tyvärr hade jag gjort en missbedömning med den gamla bebis sängen. Säng benen har tydligen fått vingar. Men vill minnas att dom ska finnas någonstans. Skulle ändå tilljobb idag och fixa lite papper så efter de blev de en tur inom ikea.
Lyckades även få med mig två obetalda ramar. Lång historia. Men kan väl säga att jag är ingen tjuv bara en allmänt glömsk och förrvirrad gravid kvinna.
Sängen blev jätte söt,nu återstår bara en sängmobil. Ska inskaffa de i veckan.
Ja jag vet inte vad jag mer ska skriva nu för hjärnan segar, kan knappt tänka klart.Men jag är nöjd med dagen.
Nu e de sängen o ett avsnitt av desperata fruarna,,

2 kommentarer:

  1. Kan man inte få se en bild på den underbara söta bebis sängen :D

    SvaraRadera
  2. måste få se hur fint det blev nån dag:)

    SvaraRadera