tisdag 13 januari 2009

Sjörövaremange&Katta pirat

Dagen har varit en enda stor dimma för mig. Gick upp tidigt i morse för att skola in de lilla barnet på sitt nya dagis. När vi satte oss i bilen blev de helt svart för ögonen och jag kunde knappt stå upp. Väl inne på dagis höll jag på att kollapsa i flera omgångar. Verkligen tur att Andreas var med och prata med dom andra.En fröken fråga mig följande,,
Fröken- var är de nu exact ni bor?
Jag- svarar var vi bor
Andreas- Men Sheila där bor vi väl ändå inte.
Jag-Nähä,,,(snackaom noll koll) dom måste tro att jag är helt bakom."mamman utan koll"
Tydligen idag fira dom 5-årsjubileum för solstrålen. Dom hade bjudit dit sjörövarmange och katta pirat som skulle sjunga och dansa. Vad kan passa bätte när man kallsvettas,mår skit illa och är svimmfärdig än dessa underbara musikanter??? Lägg då till 40 barn som skriker o hoppar av glädje. Hmmm kan väl säga att jag var nära ett sammanbrott.
Maya verkar tycka de ska bli kul att forstätta gå dit och de är ju huvudsaken.
Skulle haft besök idag av Anna men fick avboka detta då jag inte är i mitt sinnesfulla bruk till att orientera mig. Imorgon e de att kontakta BM.
Nu ska jag se om jag kan duscha o sen lägga mig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar