söndag 4 januari 2009

Skridskoåkning








Då var de Söndag igen, skridsko time it is. Idag har vi invigt Stortorgets isbana. De var vi och familjen Nilsson. Jag åkte ju inte med mina foglossningar och en höggravid mage. Hade ju varit en syn om man trillat. Nä de bjuder jag inte på. Men de var mysigt ändå. Eftersom det var några minus ute var de ju iskallt att bara stå och titta på. Som tur var hade vi med varm chocklad som värmde gott ett tag. Maya tyckte de var roligt och har gjort framsteg sen sist. Lite mer träning så,,
När vi kom hem duschade jag minst i en halv timme. Nu sitter jag i mina joggingbyxor och munkjacka och är lite varmare.
Nu skajag gå och laga middag som idag består av pepparbiff med pommes och nån sås.
Här kommer lite bilder från dagens utomhusaktivitet.

2 kommentarer:

  1. haha, jaa ush vad kallt de va:P

    SvaraRadera
  2. ja skojar du?? En halvtimme i duschen blev de för min del direkt när vi kom hem hehhe:) men jag e ju lite frusen,, ses imorgon

    SvaraRadera