söndag 25 januari 2009

Helgen

Denna helgen har varit i ett mycket lugnare tempo än den förra. Har inte gjort för många knop. Skönt skönt måste jag säga. Andreas är frisk nu äntligen. Skulle vår lilla prins vilja ut nu är de ingen fara utan att han kan följa med till förlossningen. Känns underbart att veta, har verkligen oroat mig för de.
Var en runda på Obs idag, inskaffade en amningsbehå. Vet ju inte om amningen kommer att funka men lika bra att vara förberedd. Nu har jag lagt ner den i BB väskan. Känns som jag har glömt att packa ner något. Men de är nog inget livsviktigt i såfall. Nu är de 13 dagar kvar och väntan känns jätte lång.
Ikväll blir de lite tv och lägga sig tidigt. Trött och känner mig lite små förkyld. Hoppas de håller sig där.
Hoppas ni andra mår bra där ute:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar