lördag 17 januari 2009

Den svaga länken


Då sitter jag här med mitt morgon isvatten och äter en rostad smörgås. Känner mig mycket sliten efter inatt. Har haft kraftiga sammandragningar i magen som gjort att jag inte somnat. Dessutom har Andreas fått nån influensa, har fått utfodra honom med alvedon och vätska var fjärde timme. Fattas bara att man själv insjuknar lagom till min förlossning. Hade inte förvånat mig ett endaste dugg. De brukar vara min vanliga otur. Usch tycker synd om oss.Mina fogar är katastrof i dag med. Kan knappt gå. Bhaaaaaa,,Den enda som är i sitt bästa skick är lilla Maya. Hon ska iväg i eftermiddag och åka skridsko. Får se vad vi hittar på nu tills dess.
Nu hade de kännts bättre att bo i Malmö måste jag säga. Kunna ta sig till någon polare eller så. Här känner jag ingen och då menar jag verkligen INGEN.
Mitt råd för dagen, var noga med handhygienen och använd handsprit.

2 kommentarer: