fredag 23 januari 2009

Oppps I did it again


Fredag igen, lämna Maya på dagis i morse. Åkte hem och har vilat nu i tre timmar. Har sån mensvärk från och till. Man undrar ju när de ska sätta igång. Snart hoppas jag.
Gick upp nu och åt en smörgås. Då ringer telefonen och på andra sidan luren är de BVC tanten som undrar var vi tagit vägen. Opppps I did it again,,,,,, Skulle varit syn och hörselkontroll idag ju.
Ja de har nog varit lite för mycket för mig här den sista tiden. Får skylla på de även om minnet sviker lite då o då. Men nu har jag fått en ny tid som jag ska komma i håg, har även fixat en större almenacka.
Nu ska jag snart iväg och hämta dottern. Sen ikväll blir de kyckling och lite fredagsmys.

Tjiing Tjiing

3 kommentarer:

  1. oj, hehe vad sa Maya om saken?

    SvaraRadera
  2. Man kan inte komma ihåg allt.
    Tur att det inte var något döds viktigt alla fall. Trevlig helg på er.

    SvaraRadera
  3. Ja ens minne e som en fiskpinnes just nu. Är så mkt annat runt om en nu-som gör en mindre fokuserad på andra saker.

    KRAMAR
    Veronica

    SvaraRadera