torsdag 22 januari 2009

Its all about the money,,,,

Idag undrar jag varför man slog upp ögonen. Blev uppringd av försäkringskassan idag som säger att dom inte vill bevilja min sjukskrivning. Dom tycker att jag kunde tagit ett annat jobb istället under denna perioden. Sen säger tanten till mig att hade jag varit fast anställd hade de inte varit några problem. Är i dagens läge bara timanställd. Tydligen räknas man inte in i systemet då. Jag har tydligen blivit Alfons Åbergs nya vän, Molgan som är osynlig i samhället. Men när de är kris då ska man ställa upp på allt och jobba som en slav. Man slutar aldrig att förvånas,,,,
Vi har även fått stopp i vår toalett igen. Är så trött på de. Sitter nu och väntar på att en kille ska ringa upp mig angående detta. Fick så ont imagen innan av detta med försäkringskassan att jag var tvungen att låna grannens toalett. Alltså nöden har ingen lag. Tycker de är mest elände här idag.
En kul grej är att dottern kommer hem idag. Saknar henne mycket. Ska hämta henne om några timmar. Sen blir de mys :)

Må gott där ute

3 kommentarer:

  1. ja herregud. hoppas ni inte hamnar i pengarkris nu då om dom inte beviljar dig ..
    De där försäkringskassan hatar jag för allt i världen.. *Grrr*

    SvaraRadera
  2. Tänker på dej!
    Om det är ngt,så bara hör av dej.. finns här!!

    Kramar
    Veronica

    SvaraRadera
  3. lånade du grannens toa? hehe, ja nöden har ju ingen lag:P

    SvaraRadera