fredag 9 januari 2009

Fredag

Nu sitter jag här i lungn och ro. Maya är på dagis idag, sista dagen för henne i Malmö. Hon hade med sig glass o kex som hon ska bjuda på. Lite avskedskalas får hon ha efter fem år. Hon verkar se fram emot de nya dagiset mer och mer,vilket känns skönt. Andreas är och hälsar på sitt gamla jobb. Bara jag hemma. Har sovit gott inatt utan illamående. När jag lämna sängen imorse kom de snabbt tillbaka. Illamående och helt kallsvettig. *snyft* Andreas bakade kladdkaka igår och bara jag tänker på den spyr jag. Har inte ens smakat av den. SJUKT, jag älskar ju de i vanliga fall.
Har haft en snubbe här idag som skulle mäta värmen. Han kom fram till att vi hade 18 grader. Inte konstigt att man fryser. Men nu hoppas jag att problemet ska vara åtgärdat, att vi kommer känna skillnad i kväll.
Skulle igentligen hem till broren idag men han jobba så får bli i morgon.
Nu ska passa på att gåoch vila mig. Barnmorskan sa igår att jag ska vila så mycket som möjligt. Tänker därför vila med gott samvete.
Hoppas ni andra mår bra där ute,,,

3 kommentarer:

  1. vad bra att ni får varmare nu:)

    SvaraRadera
  2. Kladdkakan va jättegod Mumsfilibabba.. Tyvärr kunde du ju ej smaka älskling.. .. (destumer blev de till mig) Pusspuss

    SvaraRadera
  3. Snygg, banner eller vad det kallas högst upp :D

    SvaraRadera