onsdag 21 januari 2009

När de verkligen gäller,,,



Då var man hemma igen i sitt eget bo. Dom här dagarna har varit mycket omtumlande och påfrestande för oss alla. Jag vill tacka alla som hört av sig och som har hjälpt till familj som vänner. Ni har varit helt underbara. När de verkligen gäller vet man vilka man kan räkna med.
Läget idag är inte helt bra men de går framåt.Andreas är fortfarande svag men bättre. Kan äta själv nu och får behålla maten. Mina värkar kommer och går med jämna mellanrum. Har fått stränga order om att vila och inte anstränga mig. Jag hoppas till min gud att vår son vill stanna kvar inne i magen tills hans pappa är frisk. Imorgon kommer min lilla prinsessa hem. Ska bli kul, saknar henne enormt mycket. Hon har varit hos morfar sen i Söndags.
Nu ska jag försöka att lämna allt de gamla som varit bakom mig och blicka framåt mot bättre tider.
Vill aldrig mer uppleva något sånt här i hela mitt liv. Har nog aldrig känt mig så hjälplös förr. Det är när något sånt här händer som man verkligen inser hur mycket man älskar en annan person.

5 kommentarer:

  1. usch ja vännen,sicken pärs asså.. har tänkt på er så!
    Skönt det går åt rätt håll,så du kan slappna av att Andreas e kapabel att följa med då lillen kommer..vilket jag tror blir när som...jag e så nyfiken på er lilling..
    Mysigt att Maya kommer hem imorgon igen.. man saknar sina små pärlor då de är iväg ngn dag,,blir så tomt!!!
    ta vara på dej o magen..och krya på andreas ännu mera..
    Veronica

    SvaraRadera
  2. bra att han e bättre!

    SvaraRadera
  3. svar: tack:), de var så lite

    SvaraRadera
  4. Ja du lilla hjärtat, jag har verkligen försökt att nå dej men det gick inte
    Tur att jag fanns för dej o Maya, som jag saknar o ser fram emot att få mysa< med.
    Krya på dej Andreas o knip ihop Sheila,,,,,,,,kommer ju snart till Sverige
    Puss o kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas att allt kommer att gå bra! Lycka till!

    SvaraRadera