torsdag 29 januari 2009

Bakmästare NOT!!!


Idag har vi varit hemma. Andreas gick till jobb 03.00 i natt,efter de var vi vakna i några timmar för en viss Maya liten kunde inte sova mera. Härligt med barn. Har även haft en karate kid som sparkat på i fyra timmar i stäck i natt.. Skulle varit iväg på BVC kontroll idag men kl 08 i morse ringde dom och sa att hon var sjuk. Denna gången var det inte jag som missade tiden. Fick en ny tid i nästa vecka. Har gjort en korv gryta idag som blev super lyckad. Riktigt god.
Jag gav mej även på att göra dom goda muffinsen som jag pratat om. HAhahaha vilket skämt, jag är ingen och kommer ALDRIG bli någon bakmästare. Jag misslyckades totalt med dom. Blev lite brända. Hmm undra vad felet var för jag gjorde som i receptet. Men när tom Maya kommer och säger "Mamma bli inte arg nu men de ser inte ut som muffins, dina kakor blir inte fina då vet man att man misslyckats, men man misslyckas ju inte med att försöka.
Nu blir de dusch o sen tv tittande

Ha en fortsatt trevlig kväll

2 kommentarer:

  1. Har frågestund hos mig fram till i morgon.
    Fråga på vettja =D


    Namen blev muffisen inge bra? :( hade inne dom för länge kanske? räcker man har par sekunder för länge.. Bara att testa igen ska göra mina muffins imorgon tänkte jag blev så sugen =D

    SvaraRadera
  2. hahah barn e alltid ärliga och spontana..
    men trist du misslyckades med muffisarna.. jag har oxå noll koll på bakverk,ofta tar jag ut dem för tidigt så de e alldeles mjuka av degen..blööö..

    Kramar till dej

    SvaraRadera