tisdag 27 januari 2009

Energitjuv

Idag har jag njutit av lugnets tysta vrå. Andreas gick till jobb 03.30 och hans syster lämnade Maya på dagis 08. i morse. Snällt av henne att hjälpa till nu när jag har lite svårt med att gå längre sträckor. Jag har sovit jätte dåligt inatt pga mitt illamående. De illamåendet dödar mig snart känns de som. Har jag väl somnat vaknar jag av något sparkar mig i sidan eller på min urinblåsa. Detta resulterar ju i att jag blir kissig och måste gå upp. Suck!!!
Sen har jag ökat mitt järn intag eftersom jag hela tiden är trött och känner mig som en zombie. Tycker inte de hjälpt, med andra ord så e de en riktig vilding och energitjuv jag har där inne i magen. Men nu är de snart slut och då vänder de. 11 dagar kvar nu,,,,
Nu ska jag se om jag kan göra någon nytta här hemma. Men helst av allt skulle jag bara vilja gå och lägga mig och sova, sååå trött.

Må gott

1 kommentar:

  1. Sicken snäll syster han har,som hjälper er! en perfekt barnvakt när lillen kommmer kanske?
    hemskt då man har sådana nätter, man e helt färdig ..orkar inte mga knop.
    Våra kroppar skriker att nu får det vara över-små bebbar..KOM UT!!!!!!!!
    Kramar <3

    SvaraRadera