onsdag 28 januari 2009

Onsdag

Idag var tanken att jag skulle göra ett nytt försök med mina muffins. Kolla så jag hade allt innan jag lämnade Maya på dagis. De enda som fattades var vit blockchoklad. När jag väl kommer hem och läser receptet ser jag att där skulle var ljus blockchoklad med. Aaa vad trött jag blir. De projektet får jag pyssla med imorgon. Vet inte varför jag fastnat för choklad muffins. Men min vän gjorde dom och dom va sååå goda. Riktigt smälter i munnen. Tänkte ta med mig några till förlossningen som muta. En stycken muffins mot en stycken morfin spruta. Vad tror ni om de?? Kan funka kanske??!! Hahaha!!!
Fick idag en härlig vinter bild av Cajsa som befinner sig i sälen. Snacka om vinterland. Sol och massor med snö. Måste villigt erkänna att jag blev sugen på lite snö. Kanske blir en skidresa för oss nästa år. Man vet aldrig.

3 kommentarer:

  1. Heeeeeeeeeeeeeej,
    vill gääärna ha ett recept;)/mamma

    SvaraRadera
  2. går ju med vilken choklad som helst det enda som stoppar dig är vad du själv tycker om =D

    SvaraRadera
  3. Låter ju hur gott som helst.. du blir snart nya Leila som bakar ( syftar på min favorit "kock" )

    SvaraRadera