lördag 31 januari 2009

En vanlig Lördag

Idag har vi varit några slöfockar. Riktigt skönt måste jag säga. Har glidit runt i pyjamasen till lunchsnåret. Har tagit hand om tvätten och plockat undan lite här på förmiddagen. Under dagen har fiskarna fått nytt vatten. Köpte nya fiskar igår,tyvärr blev de en väldigt kort livslängd på vissa av dom små simmarna. Kan säga att Scalarer gillar Neontetror. De var synd dom var fina att titta på så länge de vara.
Sen förekommer de en viss tävling här med. Jag har ju hållt på med muffins i veckan. Alla ni som läst vet ju att resultatet blev fiasko.Nu tycker Andreas de var roligt och måste bevisa att han kan bättre. Hehehe killar,,, Men hans ser finare och godare ut*snyft*
Jag håller på med en fläskfile i ugnen och till detta blir de pommes och sås.
Har även laddat ner en film som jag tänkte se ikväll Revolutionary Road med Kate Winslet och Leonardo Dicaprio. Får se om de är något att gilla.
Måste också säga att de är sju dagar kvar innan våran son ska komma. Nedräkningen har börjat,,
Ha en skön Lördag kväll

1 kommentar:

  1. Varför ska männen lyckas bättre än oss kvinnor ibland i köket?? jag har samma dilemma med min :/ så jag var tvungen att ge honom ett förkläde som jag bett dem brodera in Mästekocken på.. grrrrrr!!!

    åhhh lillepågen..Komsi kom ut nu..vi e så nyfikna på dej!!!

    ha en skön kväll och filmen ni ska se, e såå bra!
    KRAMAR

    SvaraRadera