tisdag 6 januari 2009

Saken i egna händer

Nu är jag trött på att frysa. På att ständigt behöva klä på mig dubbla strumpor, mjukisbyxor, t-shirt och en tjock tröja när jag går omkring i vår lgh. Elementen står på full värme men trots detta är dom iskalla. Golvet är kallt så fötterna är som isbitar när man går på de utan inneskor.
Sitter man i soffan ja då sitter man i drag, drar jätte kallt från fönsterna.
Sen har vi problem med våran toalett också. Har haft ett flertal stopp i den. (kan ju säga att vi bara spolat ner vanligt toalett papper.) Varje gång har man då fått ta loss hela toalettsitsen. Sen är där ett jätte litet hål som ser ut som ett kraftigt byggfel. Jag undrar är detta fusk bygge eller vad är de frågan om??? Tycker detta är skit kasst när man betalar full hyra. Nu har jag tagit saken i egna händer och skrivit ett klagobrev till styrelsen. Hoppas att dom svara inom kort. Detta måste åtgärdas och de är NU,,,,
Nu ska vi klä på oss och åka till våra gamla hemtrakter nämligen BellvueHills och träffa Beccao Isa.

Må gott därute

2 kommentarer:

  1. vi har också mega kallt. och alltid stopp i toan spela ingen roll vilket toa papper. och vatten rinner ur när man duschar :S helt sjukt

    SvaraRadera
  2. mm sinnesjukt e de, jag blir helt toss över detta:)

    SvaraRadera