onsdag 18 februari 2009

WTF!!!


Jaha nyss hemkommen från läkaren på MVC. Trodde de skulle gå bättre än vad de gjorde. Han tyckte inte vi skulle göra en hinnsvepning för infektionsrisken. Sen mena han på att du måste ändå till sjukhuset på Måndag och göra ultraljud,CTG och kolla fostervattnet. Därefter bestäms vilken dag dom startar igångsättningen. Antingen Måndagen eller Tisdagen. Fan säger jag bara. Känns ju jätte långt dit fast de bara är ett par dagar. Grrr vilken frustration detta är. Nu är jag nere , tänk att de ska va så svårt att se ljuset i tunnelns slut.
En rolig sak är att en kompis fick sin lilla bebis imorse. Välkommen till världen lilla Emanuel :)
Nu ska jag gå och gräva ner mig. Ha de så bra alla andra,,,

3 kommentarer:

  1. hoppas att han kommer innan då:)

    SvaraRadera
  2. nej då Sheila, du gräver inte ner dej så lätt, Maya finns ju hos dej o Ante. Ta det liiiite positivt, lillebror gillar att vara där han är men jag tycker också att det är helt ok om han kommer imorgon tex
    mamma

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig, hoppas lillfisen tittar ut snart

    SvaraRadera