söndag 1 februari 2009

Pizza time




Idag bar det av till Lunds ishall för lite skridskoåkning. Jag var lite tveksam i början men med tanke på förra gången. Då höll jag på att frysa ihjäl. Men detta var ju inomhus och jag frös inte alls. När jag blir av med denna stora magen och smärtan i benen får väl jag också ta en runda på isen. Maya har gjort stora framsteg. Riktigt duktig, kul att se.
När vi kom hem gjorde Andreas hemma gjord pizza. Supergod blev den. Mycket godare än sådan man köper.
Nu är jag trött och tänkte vila mej en liten stund. Ikväll blir de bara slappa med tv tittande

Må gott

2 kommentarer:

  1. Åh sicken riktigt mysdag ni haft :)
    och hemmagjord pizza är det allra godaste.. mums..

    Mga kramar

    SvaraRadera
  2. jaa hon e riktigt duktig på att åka!

    SvaraRadera