söndag 8 februari 2009

Avundsjuk



Fick nyss ett mms av en mamma från föräldragruppen som fått sin lilla prins igår. Vilken sötnos. Vi var beräknade till samma dag (dagens datum), hon hann först. Jag kan bara säga att jag är lätt avundsjuk. Inser nu att jag måste ha mina dagar planerade vad jag ska göra så att väntan inte ska kännas för lång. Andreas jobbar idag, bara jag o Maya hemma. Bestämmde oss för att göra en trolldeg med lite roliga figurer där till. Men skulle tagit i karamellfärg hade varit lite roligare då. Hade tyvärr ingen hemma. Får bli nästa gång.
Nu ska jag gå och ta fram köttfärs för ikväll blir de köttfärspaj med fetaost. Mmmm så gott :)

2 kommentarer:

  1. Åh vad avis jag oxå blev nu.. men ett stort Grattis till Jessika o fam!!!

    vad kul ni gjorde trolldeg, tyckte Maya det var kul??

    Mga kramar

    SvaraRadera
  2. hoppas han kommer snart...

    SvaraRadera