lördag 7 februari 2009

chokladfondue



Usch nu sitter jag här med magen mitt i vädret och tittar hur den rör sig fram och tillbaka. Beräknad födelse är ju imorgon men inser ju nu att jag kommer gå över tiden. Hur mycket kan man ju inte veta men hoppas att de inte ska dröja för många dagar. Visst under kan ju ske, skulle vara om de händer något drastiskt i natt. Vi får väl se
Har idag tvättat och tagit de passivt. Orkar inte mycket alls har sån smärta i fogarna o rygg och allt. Maya och Andreas var i väg på en skridsko runda i Lund idag. Då passa jag på att vila mig en stund. Var bort bjudna ikväll till ett par grannar (Andreas gamla arbetskamrat). Mycket trevligt. Vi kollade melodifestivalen(åtminstone var tv:en på.) och pratade. Sen åt vi något som jag inte testat innan nämligen chokladfondue. Kan varmt rekommenderas. Riktigt smarrigt.
Nä nu kallar sängen är trött i ögonen.

2 kommentarer:

  1. gott med chokladfondue:)

    SvaraRadera
  2. Gud så gott med choklad fondue!!
    Hoppas du åt för mej med. *ler*

    Trist med den långa väntan, men han kommer nu i dagarna.. nu innan morfar ska pka iväg så han får träffa sitt andra underverk av barnbarn.

    Mga kramar

    SvaraRadera