fredag 6 februari 2009

Fredagsmys och räkor



Illamående har jag varit idag. Usch, men snart vänder de. Två dagar till sen har jag gjort hela min graviditet wieeee :)
Har idag varit på BVC med Maya, testat syn och hörsel. De var perfekt inga problem där inte. Skönt att veta. Sen var vi en runda på mediamarkt. Sist men inte minst var den stora fredags handlingen. Skönt att handla på förmiddagen, när de är eftremiddag och alla slutat jobb är de en stor röra tycker jag. Nu ikväll har jag lagat en god middag till oss. Den bestod av räkor, advocado, lök, creme fraish(stavning) salt, peppar och pressad citron efter behov. Till de hade vi färsk pasta. De blev mycket gott skulle haft lite mer räkor i bara men nu vet vi de till nästa gång.
Nu e de snart lite tv och mys som väntar.

Ha en skön fredagskväll alla

2 kommentarer:

  1. ha en skön fred-kväll!

    Mga kramar

    SvaraRadera
  2. åååååååå räkor är så himlans gott =D =D

    SvaraRadera