tisdag 10 februari 2009

Jag orkar inte mer

Nu går jag på två dagars övertid och ingen bebis så långt ögat kan nu. Fy fan vad drygt. Vad händer de är den stora frågan. Jag vill må bra igen, kunna äta vad som helst,slippa mitt äckliga illamående och framför allt kunna röra mig fritt. Dom här dagarna känns som två långa år. Jag säger som Markoolio "JAG ORKAR INTE MER"
Inte nog med detta utan nu ska de börja snöa och bli värsta ovädret. Kul när man äger en vinterjacka.
Imorgon kommer min mamma och gör Sverige besök. Mmm så e de med den saken,,,

3 kommentarer:

  1. Lider med dej vännen!
    Önskar inget mer än att lillprinsen kommer NU.. men dryga vädret kunde hålla sej borta!
    Mysigt med mammabesök..
    Trevligt att snackas vid i fm i tfn..

    Kramar om

    SvaraRadera
  2. Attans att min teori inte stämde! Är det så att det ska bli ett alla hjärtans dag-barn då? Fast jag håller verkligen tummarna att du inte behöver vänta så länge! Stora kramar

    SvaraRadera
  3. snö!!! haha, men det kunde ju vatt kallare så det inte e så slaskigt, eller hur?:D

    SvaraRadera