fredag 20 februari 2009

Aqvatrist


Idag slutade Andreas tidigt så vi bestämde oss för att åka och bada. Jag orkar inte bara sitta här hemma och vänta ut tiden heller. Känns bättre när man gör något. Förra gången var de vanningen som var på tapeten. Tänkte denna gången testar vi på Aqvakul. Kan säga att ALDRIG igen. Vi hade såklart trevligt i varandras sällskap,men shit vilka pack där va. Först undra jag om jag kommit till rosengårdsbadet. (Inte för att vara elak)men tycker de är så jäkla trist när folk inte kan visa varandra hänsyn.Vissa badade i mjukisbyxer och sina sjalar andra tog med sig mat ner i vattnet och åt och någon annan gick runt i vita kalsonger och badade och låtsades som de regnade trots att man såg hela paketet. Fy fan!!! Var finns respekten liksom.Snusk nivån var alltså hög. Där fanns tom två väktare som gick omkring med batong bara de säger väl en hel del. Sen hade hela stället behövt en total renovering. Jag låter säkert som en sur gamal tant när jag skriver men tycker sånt är äckligt.
Sen åkte vi hem till Andreas syter och tog en snabb fika innan de bar hem för att laga middag. Idag blev de kött och potatiskroketter samt en god sallad.
Nu blir de sängen med tv, har väldigt ont av mina foglossningar så de ska bli skönt att få lägga sig. Ha en skön fredag kväll,,,

1 kommentar:

  1. Nämen gud vad äckligt :S
    Har dom inga regler ? ....

    SvaraRadera