tisdag 3 februari 2009

Trött

Har ingen kraft idag. Känner mig helt orkeslös i kroppen. Har huvudvärk och mens värk från och till. Usch!!! Har mest legat idag och sovit. Konstigt nog hade jag kunnat lägga mig nu o vakna imorgon. Har precis ätit lite spagetti o köttfärsås. Trodde de skulle hjälpa men ack så fel. Nu ska jag gå och duscha och sen lägga min prinsessa. Efter de ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv. Mmm känns som en bra plan. Orkar knappt knappa på tangentbordet,rent förlamad av trötthet,,,

3 kommentarer:

  1. Bebbis dags snart :) kanske e inför helgen *ler* kom lillebror... vi e nyfikna!!!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du sov gott

    SvaraRadera
  3. Mitt hjärta,
    det kostar på att gå så länge när han tar alla dina energier
    Ut o gå lite så kanske du får syre i alla fall, pussa prinsessan;*/mamma

    SvaraRadera