söndag 22 februari 2009

Smått nervös


Idag har jag och Maya haft en skön inne dag. Inget mysigt väder ute precis. Slask och blask.
Jag kan inte räkna på mina fingrar hur många ggr vi spelat Bolibompa och Pippi. Ska inhandla lite fler spel tänkte jag. Kom även att tänka på att detta är den absoulut sista helgen som vi är tre i familjen. Nästa helg är den utökad med en ny liten familje medlem. Vad mysigt, längtar så mycket. Har idag gjort 14 dagars övertid,imorgon (om inget händer inatt)ska jag vara på sjukhuset kl 08.00 för en massa undersökningar och provtagningar. Därefter träffa förlossningsläkare och diskutera hur vi ska göra.Känner mig faktiskt lite nervös men mest förväntansfull.Denna gången ska jag stå på mig till 100%, jag kommer inte gå därifrån förräns jag fått veta att de bli imorgon eller på Tisdag. Tror inte de blir några problem med tanke på att jag har gått så länge nu.
Men skriver mer om de imorgon.
En annan besvikelse igårkväll var melodifestivalen. Vilka dåliga låtar och vad hände med BWO. Dom hade jag hoppats på men fy vad dåliga. De var bättre förr helt enkelt,,,,

2 kommentarer:

  1. hihi, vad kul att hon gillade bolibompaspelet hon fick av oss:)
    Ja, tänk att det e sista helgen ni e tre:)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. mm de var verkligen årets julklapp hihi kram

    SvaraRadera