onsdag 4 februari 2009

MVC

Barnmorskan idag. Allt med bebisen är bra. Jag hade lagt på mig ett kilo sen förra gången. Inget som förvånade mig. Är hungrig hela tiden.De är väl nu kroppen ska lagra fett för att samla krafter inför slut ruschen. Magen hade sjunkit ännu mer och barnmorskan kunde inte känna huvudet längre utan bara axlarna. Gott tecken, betyder att han ligger långt ner med huvudet.
Jag hade högt blodtryck och äggvita i urinen. Hon trodde de beror på att de snart är dags.Hoppas hoppas,, Fick en ny tid nästa vecka men hoppas ju innerligt att jag slipper gå dit. Har han inte kommit ut tills dess är de nya prover som ska tas för att utesluta havandeskapsförgiftning.
Hon avslutade med att säga lycka till och hoppas vi INTE ses nästa vecka :)
Så snälla bebis kom ut nu, vi längtar efter dej.

4 kommentarer:

  1. hoppas att han kommer snart!
    svar: tack:)

    SvaraRadera
  2. Vem kommer först tror du......?/mamma

    SvaraRadera
  3. Inte så långt kvar nu :D

    SvaraRadera
  4. Till helgen sååå :) myser ni säkerligen med lillebror.. *hoppas*

    Kramar

    SvaraRadera