lördag 21 februari 2009

Häckeberga




I morse blev jag väckt av en liten Maya som kröp upp i sängen och sa att hon gjort frukost till oss. Mycket riktigt hade hon dukat fram smör,dricka, fil , pålägg och tallrikar och glas. Verkligen gulligt av henne. Sen fick jag göra lite roste bröd. Barn och kontakter är j ingen bra kombination.
Förmiddagen har vi spenderat med att bygga bolibompa drakar med hjälp av spelet. Andreas vann två av fyra ggr kan ju säga de att Maya blev helt knäckt. Hmm undra var hon fått de ifrån hehe.
Sen åkte vi till Häckeberga för pulka åkning. De var rejäla backar så de gick undan. Vi hade med oss lite fika som vi mumsade i oss efter nån timmes åkning. Jag var ju bara åskådare dock men ändå. De var mysigt. Ikväll händer inte mycket, får väl ta och kolla lite på melodifestivalen o se vilka som bidrar med ngt denna helgen. Jag börjar känna mig lite krasslig, trött och hängig och lite ont i halsen. Hoppas på att de bara är tillfälligt. Tror jag ska ladda upp med lite Berocca och c-vitaminer. Man vet ju aldrig,,,
Vad ska ni hitta på en Lördag som denna??

2 kommentarer:

  1. Mys dag ni verkat haft.
    Schlagern sög verkligen! Riktigt uselt.

    ha en skön sönd
    Kramar

    SvaraRadera
  2. kul att hon gjort frukost:)
    Ha det bra!Kram

    SvaraRadera