tisdag 9 december 2008

Överlevnad


Igår orka jag inte mer av denna hostan o febern. Mina lungor känns helt dåliga och syresättningen är inte på topp. Kontaktade sjukhuset i Lund och fick komma direkt. Mycket hjälpsamma och trevliga var dom där. De konstaterades att jag har dubbelsidig lunginflammation och luftrörskatarr. Inte konstigt att jag inte kunnat andats ordentligt.
Har fått utskrivet mediciner till förbannelse och efter två timmar på apoteket fick jag äntligen ut dom. Dom hävdade att medicinerna inte va bra för bebisen. Men läkare vet väl bäst?!
Så nu är jag 800 kr fattigare:( Men men,,,,
Nu hoppas jag och Timothy på ett snabbt tillfrisknande inom några dagar.

1 kommentar:

  1. Jag vet att farmaceuterna är mycket kunniga men om jouren hade kontakt med KK så får vi hålla tummarna för Timothy så han inte får för sej att komma ut

    SvaraRadera