tisdag 30 december 2008

40 days to go


Nu är de hela 40 dagar kvar av denna graviditet. Jag längtar oerhört,hoppas tom att han funderar på att komma ut tidigare. Kan inte påstå att jag mår jätte bra. Är i vecka 35 nu,känns seegt nu på slutet. Har halsbränna konstant, två fötter upp i revbenen, illamåendet och yrsel och mina kära foglossningar . Ja listan kan göras lång på dessa krämpor.
Sen när han väl är född kommer de kännas konstigt att inte känna någon som bökar runt där inne i magen. När jag jämför graviditeterna var Mayas lättare. Ska bli intressant att se hur förlossningen blir .
Har inte haft några speciella sug mer än att jag bara kan dricka isvatten. Finns inget bättre tycker jag. Undra hur många liter jag har druckit??

5 kommentarer:

  1. jaa,undra hur många liter isvatten du druckit, haha:)

    SvaraRadera
  2. svar: haha, jaa men var bara tvungenXD. haha, den blir nog bra ska du se!!

    SvaraRadera
  3. Jag tror att du ahr förträngt hur jävlig den andra graviditenen var! Jag ser ett par gigantiska elefantfötter framför mig.....

    SvaraRadera
  4. ja just de elefant fötter va de ja. Måste ha förträngt de haha ,men då va de ju 30 grader ute. Hoppas jag slipper de nu i kylan.

    SvaraRadera