tisdag 2 december 2008

Farbror D


Är idag hemma med liten som är sjuk. Hon den stackaren hart haft magknip sen fyra i natt. Hoppas de snart försvinner. Min teori är att de nog har svalts för mycket pool vatten i helgen.
Själv har jag varit hos farbror doktorn idag angående mina svimmnings attacker. Anledningen är att jag har för högt blodtryck ena dagen och för lågt nästa dag. Där finns medicin för detta men så klart är de inte bra för bebisen. Tydligen sätter de igång förlossningen för tidigt. Mmm min vanliga tur. Men nu vet jag ju vad de är.
Man känner sig inte piggare när regnet bara öser ner heller. Allt känns grått och trist.
En glad nyhet är att min "extra mamma" från jobb ringde idag. Hon är så underbar. Saknar henne massor.
Nu ska jag gå och dricka något varmt och tända lite ljus och sjunka ner i höst mörkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar