måndag 1 december 2008

Lalandia









Den första advent har passerat och vad har då hänt sen sist?!
Jag är tillbaka på svensk mark. Har haft en en trevlig helg med familjen i Danmark. Jag skrev ju innan jag åkte att jag hoppades på att vara utvilad ordentligt. Måste nog säga att de var väl lite överdrivet att skriva så. Känner mig lika trött och har fortfarande lika ont som när jag åkte. Men de hjälpte att vara i vattnet för mina foglossningar. Funderar starkt på om jag ska börja simma eller något.
Maya är som ett vatten djur, det är inte mycket hon är uppe. Lalandia var perfekt för henne.
Jag tycker själv att vattnet på Lalandia kunde varit lite mer uppvärmt. Kändes kallt.
Sen undrar jag även hur mycket klor och kemikalier där finns i de vattnet. Hostfaktorn var nämligen extremt hög.
Här kommer lite bilder från helgen som gick :)
Idag blir de till att julpynta,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar