måndag 29 december 2008

Nyårsplaner

Igår gjorde jag en tråkig upptäckt. Satt och kollade på gamla foto från den gamla goda tiden. Spegelbilden har ju ändrats en aningen nu när man lagt på sig 13 extra kilon. De var så ledsamt att se. Nu när min son kommit ut är de bara att följa den gröna vågen. Nyttig mat och många och långa barnvagns promenader. Ska inte säga att de kommer bli mitt nyårslöfte för sådana kan jag aldrig hålla. Låter bättre om jag säger att de är mitt mål för nästa år :P Sen får de ta den tid de tar.
På tal om nyår så är de ju bara två dagar kvar av de gamla året. Vad har ni för nyårsplaner???
Själv ska vi vara hos Andreas syster och familj och fira in de nya året. Känns bra orkar inte med några större festligheter. De var mer när man var yngre man gick på fester och festade till långt in på morgonen. Shit vad jag känner mig gamal nu när jag skrev så men de är sanning.
Nu har jag fått i uppgift att ordna någon smarrigt god efterätt till oss. Några förslag någon?? Får fundera och återkomma med vad det blir för gott.

2 kommentarer:

  1. vet ej, men du kommer nog på något gott till oss;)

    SvaraRadera
  2. japp ska nog komma på något gott,,:)

    SvaraRadera