måndag 15 december 2008

Back on track!


Under två veckors tid har jag varit med om en massa otrevligheter. Hostat, snörvlat och kräkt. Men idag känner jag mig bättre. Hostar fortfarande men de lär väl ta sin tid.
Var idag på 5-årskontroll med Maya. De är inte klokt som hon vuxit. Sprutan gick oxå bra, men nu klagar hon som bara den på att de spänner o gör ont i armen. Tror de får bli en alvedon nu till natten.
Vi har även gjort världens kap känns de som. Har ÄNTLIGEN köpt en barnvagn :) Den var i mycket fint skick och hade ett väldigt bra pris. De blev en Emma Ljunga city cross -06- i svart och grå. Jag är mycket nöjd.
Jag får väl säga att de var ett tag sedan jag hade en bra dag som denna,,,

3 kommentarer:

  1. Jättefin, känns bra för det matchar ju de tygerna jag köpt till lapptäcke!!! :)

    SvaraRadera
  2. Himla fin. :) gäller att ha lite tur ibland fast det inte händer så ofta dock.

    SvaraRadera