torsdag 18 december 2008

Gravid


Idag var de föräldrautbildning igen. Gick igenom amning typ i två timmar. Jag tycker ju amningen är helt överskattad. De råder hysteri när de kommer till detta ämnet. Min amning med Maya funkade inte alls. Jag minns hur dålig jag kände mig när jag låg på BB. Alla som sa olika saker att man ska göra si och så. Men hon fick ersättning till slut och har klarat sig hur bra som helst. De gäller att man står på sig.
Graviditeten känns om man säger så. Foglossningar, sammandragningar, halsbränna de är några av symtomen som man har. Men nu är de sju veckor kvar. Hoppas min lilla prins är i tid.
Ska bjuda på en gravid bild idag tänkte jag :) även om jag ser ut som en fet kossa,,,,

1 kommentar:

  1. Du är såå jättesöt, ser ut som med Maya, allt fram. Håller med dej fullt ut om amningens värde

    SvaraRadera