onsdag 3 december 2008

Förfrusen isbit



Skrev ju innan idag att jag är trött på allt. Efter nån timmes vila känner jag mig bättre till mods. Tänkte att jag ska göra en trevlig middag till ikväll och beslutade mig för att gå och handla. Jag och de lilla barnet klär på oss och går iväg till city gross. När vi nästan är framme vid affären börjar de regna. När vi kommer ut från affären är de snöstorm. Jag och Maya tittar bara på varandra med irriterande blick och går med forta steg hem. Härligt att ha vårjacka i snöstorm oxå. På vägen hem får jag medelande från Andreas som säger att han inte ska ha nån middag för han jobbar sent. Vad glad man blir då:(
När vi kom hem var vi som förfrusna isbitar.
Promenaden till citygross känns väldigt onödig nu i efterhand men jag intalar mig själv att det är principen, det är den som räknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar