måndag 10 november 2008

Underbart är kort


Höstrusk kan jag beskriva denna dagen med. Åtminstone i morse,,, Lämna Maya på dagis efter en veckas ledighet. Va inte speciellt mysigt att ta sig dit. Var som en orkan och regnet de piskade ner i marken. Den gladaste av oss var jag(NOT) eftersom jag inte har nån vinterjacka som går och knäppa. Isbit när jag kom hem igen. Men efter regn kommer solsken,,,
På eftermiddagen begav jag mig till barnmorskan för lite självplågeri nämligen akupunktur. Detta är sista försöket som tur är. Kan inte påstå att de gör någon nytta och ont gör de också. De bästa med allt är att jag får höra bebisens hjärtljud. Härlig känsla när man hör hur de tickar på som en galoperande häst där inne. Underbart är kort.
Nu kommer snart de vilda barnet hem, då serveras potatismos med ungsbakad falukorv. Men nu kallar tvätten:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar