måndag 17 november 2008

stjärnor och planeter

Känner mig inte i toppskick idag. Har haft ont i magen hela natten. Trodde de skulle försvinna igårkväll men ack så fel. Hade tyvärr ingen kraft att lämna trollet på dagis imorse. De blev att vi fick bänka oss i soffan med kudde och täcke i varsin ända. Sen blev de Emil film. Inte så roande efter att ha sett den 100ggr. Men hon höll sig sysselsatt och jag halvslumra.Kan inte påstå att jag är speciellt stolt men vad ska man göra liksom.
Samla senare kraft för att duscha. Skulle jag inte gjort stod i de rinnande vattnet i fem minuter sen blev de helt svart och jag var tvungen att lägga mig ner på de kalla badrummsgolvet. Tur va att Maya va hemma som gick och hämta clementin och vatten. Äcklig känsla hoppas de inte händer igen.
Känner mig fortfarande yr när jag reser på mig. Kvällen blir passiv,,, med nytt avsnitt av hemmafruarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar