tisdag 4 november 2008

Stads besök





Vaknar och känner mig helt mörbultad. Härligt ännu en natt som har gått åt till en massa funderingar. Har sån smärta att jag inte kan sova. Vet ju inte när de här ska ta slut men förhoppningsvis om tre månader då min prins har anlänt. Neråt puff åt foglossningar.
Tänkte morgonen och förmiddagen får bli lugn. Men jag och Maya hade tydligen inte tänkt samma sak.Utan de blev underhållning som bestod av koj byggning,affär osv.
Eftermiddagen kom snabbt och vi tog bussen in till Malmö för att besöka Anna.
Mycket trevligt att ses blir ju inte allt för ofta. Dom har precis flyttat så är ju tvungen att inspektera den nya lgh. Mycket fin, hade själv kunnat bo så om läget inte hade befunnit sig mitt i smeten. Känns inte speciellt barnvänligt.

Nu är jag trötter. Ska bara duscha och sen slänga mig i sängen
Här kommer några bilder dagen till ära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar