tisdag 18 november 2008

The center of my worried



Ja då var även denna familjen drabbad. Detta fenomen FINANSKRIS har gjort sig till känna. Tack för de Busch! Vaknade idag och känner mig bättre. Yrseln är kvar men jag överlever. Har tvättat två maskiner men som vanligt är de ett evighetsprojekt. Kände mig på bra humör idag och tänkte göra en kladdkaka. I detta ögonblick får jag reda på att min käre sambo snart är arbetslös.
Nu sitter jag här med en färdig kladdkaka och 200 funderingar om hur allt ska bli. Tex lägenhet, jobb, nytt barn på väg osv. Men de jag funderar mest kring är barnen. Orosmoment nr 1.
Ibland önskar jag att man kunde säga upp sig som vuxen och krypa upp i pappas famn igen och bara få vara liten. Men som man säger de är "Tuffa Tider" för en drömmare,,,,,,,,
Motto för denna dagen ,, "De löser sig, de gör de alltid"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar