onsdag 12 november 2008

Sömnproblematik


Man skulle kunna säga att de förekommer en viss sömnproblematik i detta huset.
Vi har då jag som vaknar en gång i timmen för att gå upp o kissa. De lilla barnet i magen trycker så på blåsan. Ligger inte speciellt skönt heller eftersom jag har ont av mina foglossningar och ryggen. De blir en hel del vändande. Tyvärr tar de tid att vända sig ca 10 min så lite tid går åt de.
Sen har vi då Andreas som somnar så fort han lägger huvudet på kudden. Sist men inte minst har vi de vilda barnet som springer upp ur sin säng tidigt på morgonen dvs mellan 04.00-06.00.
Min fråga är då när är det ok att ta in dom i sin säng?? Är de aldrig ok??? Är man en dålig mamma om man låter sin dotter sova i sängen från fem på morgonen??? Vad tycker ni därute??Jag kan tycka de är riktigt mysigt när hon kommer in och lägger sina kalla fötter under mitt täcke.
I morse hade vi ett ex... Maya kom in till oss halv fem,,, gick ut med henne igen. Hon om in i gen och så höll de på ett par ggr. Hon brukar alltid komma in och lägga sig hos mig när Andreas går till jobb. Andreas kl ringde fem . De jag funderar över nu är hade de gjort nån skada om hon lagt sig hos oss i sängen halv fem istället för fem??? De är den stora frågan. Ja,, jag blir väl inte mycket klokare på den frågan men störigt är de. Just nu känner jag mig som en zombie med skallebank.

2 kommentarer:

  1. problemet är väl att det kanske blir tidigare o tidigare o till sist kan du lika gärna lägga henne i sängen från start. Men ja jag ska inte säga något jag är ju själv världelös på det där..

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera