tisdag 11 november 2008

En man med glatt humör


Gravidstatus: Mycket trött(som vanligt) .Men jag har en konstig känsla i kroppen. Varje gång jag ätit något blir jag helt yr i bollen. Känns som all kraft jag har bara tynar bort och jag är nära på att falla ihopa.Inte skönt alls. De är mycket man ska uthärda för dessa små liv.
Va inne i Malmö city idag och lämnade Maya. En sak gör mig irriterad,, varenda gång vi åker dom gröna stadsbussarna är ringklockan sönder. Istället måste man då skrika att man ska av. Hur ofta händer de att busschaffören reagerar??? Typ en av fem ggr. Istället säger han "du får trycka när du ska av" ja om man då gjort de 20 ggr liksom. Skaffa ordentliga saker som fungerar istället.
En busschafför en busschafför de är en man med glatt humör NOT!!! Värdens jäkla myt.
SKÄRPNING!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar