torsdag 6 november 2008

Finanskris

Idag har dagen varit väldigt passiv. Kan inte påstå att jag gjort för mycket. Graviditeten känns mer och mer påtaglig. Stod och titta mej i spegeln för en stund sedan. Ingen vacker syn,, känner mig som en fet kossa:( Tänkte långhårig har jag blivit också. Vad kan då passa bättre än en klippning. Men efter mycket velande med mig själv kom jag fram till att jag har inte råd med något sådant denna månaden. Sheila-hårklippning= Finanskris.
Känner mig helt tung i huvudet. Fick ett migränanfall i natt och tillbringade en timme av min sömn till att leta efter smärtstillande. Efter mycket letande hittade jag en stackars ynklig alvedon som låg gömd i en väska. De har aldrig hänt förr. Ni kan ju gissa vad som står överst på inköpningslistan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar