tisdag 24 mars 2009

Sorgligt men fint

Vädergudarna kan inte bestämma sig. De är kallt, blåsigt och har tom snöat trots de fina vårvädret i förra veckan. Gick upp tidigt i morse och begav mig till frisören. Var skönt att komma i väg och få lite egen tid. Förra gången jag klippte mig var jag ju inte nöjd efteråt, denna gången blev resultatet mycket bättre. Jag kommer fortsätta att klippa mig där.
Sen bar de iväg in till Malmö och lämna Maya för Isa lek. Vi var på begravning nu i eftermiddags. Var en riktigt fin begravning men inget hon hade kunnat vara med på. Jag lyckades även ordna datum för ett dop. Blir på nationaldagen. Lite kul de är samma datum som jag upptäckte att jag var gravid.Funderar om jag ska gå ut och gå snabbt en runda. Tänkte att jag får ju börja någon gång.
Kvällen blir lungn med tv tittande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar