torsdag 12 mars 2009

Snöyra

Förmiddagen idag har varit lugn, Maya har varit på fsk så jag har passat på att vila mig när Zacharias har sovit. Var behövligt trots att han sov bra i natt. Andreas har börjat jobba igen så kan ju inte kräva att han ska vara vaken på nätterna direkt när han börjar tidigt.
Tiden går fort när man vilar, traskade iväg och hämta tjejen på fsk. De var verkligen kyla i luften. De ska bli så skönt när väl våren kommer. Slippa alla ytterkläder som man måste bulta på sig nu. Längtar,,,
Sen gick vi till citygross och handla precis när vi var klara vakna lillebror och gallskrek. MAT MAT!
Måste erkänna att jag kände en viss form av stress när de är en bit kvar till hemma, tre mat kassar och ett paket blöjor att släpa på, en liten Maya som vill titta på allt och inte går jätte snabbt och när man känner hur de börjar rinna mjölk innanför tröjan. Underbart :)
När vi väl kom in och jag satt mej i soffan med barnen titta jag ut, då ser jag hur snöflingorna bara öser ner från himlen. Då tänker jag snabbt att de kunde varit mycket värre,,,
Ha en skön Torsdag

2 kommentarer:

  1. yes, snö igen! okej, denna gång är det liite utdraget, men men:P

    SvaraRadera
  2. Awo. .
    Det är väl det "versta" när killen går tillbaka till jobbet efter dom där pappaledigheten dom får i början..Skulle nog jag tycka, Kan väl ge dom lite fler dagar, med full betalning =)

    SvaraRadera