torsdag 26 mars 2009

Krassel



Idag kom vi iväg och fick skrivit faderskaps papperna. Hon som hade hand om de var en aningen yr person men vilken härlig människa. Skönt att ha detta avklarat nu. Har inte gjort mycket idag. Dottern har varit på fsk och jag och lillebror har varit hemma och tagit de lungt. Han har blivit förkyld stackaren. Märker mest av de då han ska äta. Klart jobbigt att suga i sig maten när man inte får luft genom näsan. Förra veckan var jag och handla en "Näsfrida" och näsdroppar och koksalt. Lika bra att ha hemma man vet aldrig när de blir våran tur. Än så länge sover han bra. Hoppas att de håller i sig så. Jag själv känner mig lite småhängig från och till. Men tror de är sömnbrist brukar känna mig krasslig då. Måste ta mig i kragen och plocka undan, får besök imorgon på förmiddagen. Har en babybjörn nu, vilken lättnad nu kan man få lite saker gjort. Lillebror vill ju helst va i famnen hela tiden och de är så himla mysigt men de blir inte mycket gjort.
Nu ska jag leta upp ett recept på amerikanska muffins som jag tänkte bjuda besöket på imorgon.
Take care,,,,

5 kommentarer:

  1. Hej. Jane och Andreas här. Vilka söta barn ni har, min sambo jobbar ihop med din Andreas på Steens. Hade varit skoj och lära känna fler med små barn. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vad kul att du hittade mig.Har hört talas om er,, tycker oxå att de vore kul o lära känna varandra. Ni hade oxå en liten gosse. Hur gammal är han nu)Kram

    SvaraRadera
  3. Dina barn bli alltid så bra på bild :) Så himla söta! :D

    SvaraRadera
  4. aww, så söta bilder:)
    kramkram

    SvaraRadera