fredag 20 mars 2009

Härliga Fredag




Vilket vårväder säger jag bara. Jag blir på så gott humör när de är sol i sikte. Känns som all trötthet bara försvinner. Idag har vi spenderat våran förmiddag med Veronica och Cornelia och lilla Emanuel. De är en mamma från föräldrautbildningen. Våra barn fann varandra snabbt när dom träffades sist. Kul att se att dom leker bra särskilt nu när båda barnen inte är full tid på dagis.
Vi gick till lekplatsen och köpte med oss fika(jag hade även med en sockerkaka som jag bakade igår). Helt underbart i solen. Där blev de mycket lek så förhoppningsvis blir de tidig läggning ikväll. Vi har ju varit vakna sen halv sex i morse. Dom små prinsarna sov sött i sina vagnar. Båda vakna till och åt en gång sen var de bara att somna om igen. Vad skönt att ha de så.
Nu ska vi snart gå iväg till medborgarkontoret och fast ställa faderskapet. Har ju dåliga erfarenheter av detta sedan innan men denna gången gick de bättre.
Ikväll tänkte jag föreslå tacos och se om jag hittar någon bra film att titta på.
Ha en underbar fredag,,,

2 kommentarer:

  1. hehe, kul att du bakade:P kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack för en mysig fred med er!

    Kramar <3

    SvaraRadera