tisdag 31 mars 2009

Klok som en pudel



När jag kom och skulle hämta Maya på dagis kom en av fröknarna fram och sa hon ville prata med mig. Tänkte vad har nu hänt. På samlingen idag hade dom pratat om mamma och pappa och sagt vad dom hette osv. När de väl var Mayas tur hade hon svarat att hon har två pappor. En som heter Patric och en som heter Andreas. Men Patric han ringer aldrig och bryr sig inte om mig så han är inte min pappa. Men han har en hund som är snäll och en flick kompis som heter Klara. Mitt i prick klok som en pudel. Fröken undra om detta verkligen stämmde för hon tyckte de lät synd. Men så är de allting kan inte vara lätt.

Vi är fortfarande förkylda. Dagen har bjudit på en långrunda i de fina vårvädret. Samt ett BVC besök med Zacharias. Han följer sin kurva fint och växer precis som han ska. Blev tyvärr ingen mamma träff för oss då vi inte vill smitta ner alla dom andra bebisarna. Hoppas på bättre tur nästa Tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar