onsdag 4 mars 2009

Onsdag



I natt har jag sovit betydligt bättre än vad jag gjorde häromnatten. Vi gick upp halv sju och åt frukost och klädde på oss. Sen traska vi iväg till dagis med Maya. Var riktigt skönt väder ute.
Maya är så stolt när vi är ute att hon får köra barnvagn. Hon och Andreas får nästan slåss om de.
När vi sen kom hem har vi bara tagit de lungt och njutit av dagen. Känner mig lite som en
"mjölk kossa", amningen funkar alltså bättre nu. Man kan säga att de är ett evigt ätande. Tycker synd om Maya, vill ju kunna va med henne lika mycket som jag va innan. Man märker att hon blir lite avundsjuk ibland men jag försöker göra de bästa. Tar väl lite tid innan man får rutin osv.
Min mamma åkte tillbaka till min moster idag. Känns lite betungande måste jag säga. Hon har varit här i en månads tid nu, tiden gick fort och vi har inte träffats speciellt mycket. Jag hoppas att resan går bra för dej och att vi ses snart igen.(snart och snart men om du läser förstår du säkert vad jag menar)
Nu måste jag gå för Zackarias skriker efter mat, dom har just haft "Killar kan" och spelat data spel. Mmmm de ska börjas i tid.

1 kommentar: