tisdag 7 april 2009

Om jag blir miljonär på lotteri,,,,

Tisdagen idag har bjudit på fint väder(någon grad kyligare för visso men ändå) barnvagnsrally med tre av mammorna från föräldragruppen. Vi avrundade förmiddagen med en fika inne på condiset. Verkligen kul att se hur alla bebisarna utvecklas från gång till gång. Sen var de bara att hämta Maya och iväg och handla. När jag kom in i affären har dom radat upp med en massa påskliljor överallt i butiken. Jag fick nästan en allergisk chock. Tycker man borde tänka till lite,,,
När jag kom hem satt jag och kollade på nätet på lite kläder både till mig och barnen. Gud vad mycket fint de finns. Jag är i stort behov av nya kläder och skor. Nästa lön ska jag unna mig något. Lillebror behöver en fleecjacka och Maya behöver en vårjacka. Såg en jätte fin på Lindex hoppas den finns kvar när jag kommer dit. Jag är verkligen ingen shopping människa men måste ju erkänna att nu när våren kommit så vill man ju ha en hel del nya saker. Varför är man inte miljonär????De är den stora frågan!

1 kommentar:

  1. hehe. vill oxå ha nya fina vårkläder...
    vill oxå vinna på lotto o bli miljonär:)
    ses i morron
    Kram

    SvaraRadera